Všem zákazníkům poskytujeme bezplatně služby na lince naší technické podpory v pracovní dny od 08:00 do 20:00. Linku technické podpory můžete kontaktovat na telefonním čísle 242 413 800, nebo prostřednictvím e-mailové adresy podpora@vasesit.cz
Než zavoláte linku uživatelské podpory ověřte si správné nastavení vašich zařízení, případně zda nemůže být závada způsobena chybnou manipulací s nimi.
Pro komunikaci s pracovníkem podpory si připravte úplný název subjektu, se kterým byla uzavřena smlouva, uživatelské jméno a heslo pro komunikaci, adresu přípojky, případně další identifikační údaje poskytovaných služeb. Všechny potřebné údaje najdete ve smlouvě a přiložené zákaznické kartě.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“